11 Aralık 2011

2009 Fenerium Efsane Lefter Forması



11 yorum:

  1. bu forma pamuklu mu jarse mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aylar süren gecikme içim kusura bakmayın lütfen. forma eski formalar gibi pamuklu bi forma. halen feneriumlarda ikinci seri satışları sürüyor..

      Sil
  2. adanada yaşıyorum. adanada bu formadan yok carrefour'a baktım optimum'a da baktım bulamadım. fenerium'un sitesinde de yok bu formayı nerden alabilirim?

    YanıtlaSil
  3. fenerium internet sitesini ve internet alışveriş sitelerini takip edin..

    YanıtlaSil
  4. Bu formayı nerden alabiliriz ?

    YanıtlaSil
  5. Bu formayı nerden bulabilirim yardım edin lütfen ?

    YanıtlaSil
  6. http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-spor-taraftar-urunleri-efsane-cubuklu-lefter-formasi-143015335/detay/

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. internet siteleri ve fenerium outletlerinde halen denk gelmek mümkün

    YanıtlaSil
  9. bende bu forma var ve bu gün itibari ile satışa koydum sitelere muhtemelen 2 gün içinde satacağım alma k isteyen bana ulaşsın 05073541907

    YanıtlaSil